25 nov. 2010

BDSM-dockorna får uppmärksamhet!


En del av er har säkert sett bloggen What Not To Crochet tidigare, en riktigt humoristisk blogg med riktigt roliga inlägg! Nu har även mina BDSM-dockor uppmärksammats där, haha! Har ni inte läst bloggen tidigare så gör det nu :D





Vill även påminna er om att ni hittar mig på flera ställen numera! Just nu har jag många auktioner ute på Tradera, bland annat så kan ni buda på min allra första virkade Geisha, den färdigvirkade Isprinsessan, alla mina mönster samt söta navelpiercingar med playboy-kaninen på :) Klicka på loggan ovan så kommer ni automatiskt till mina auktioner, passa på att fixa lite av julklapparna vetja!

Ni hittar mig också på ebay, etsy och ravelry! Klicka på respektive logga för att komma till min sida där.







2 kommentarer:

  1. Du har en award att hämta på min blogg :)

    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Ahhh vilka underbara BDSM-dockor!!! :D Du är mycket kreativ och uppfinningsrik du :)

    SvaraRadera