21 apr. 2012

Time to move on!

Japp det är dags att flytta till en ny och fräsch hemsida som jag hoppas kommer bli lika välbesökt som denna blogg har varit! Jag vet att en del av er har saknat mina inlägg och det beror på att jag jobbat stenhårt med att få klart hemsidan och nu känner jag mig redo att lansera den :D


Det blir en del nyheter men också en del som ser ut som förut :) Visst hänger ni väl på?


Flytten ska naturligtvis firas med en rejäl tävling så ta en titt vetja!





For my international friends: im moving to a new webpage and I hope you wanna join me there! A new feature is google translate which will make it easier for you to keep up with what I'm doing :)

4 kommentarer:

  1. Jag har ingen katt, får jag vara med ändå? Frågar Freija

    SvaraRadera
  2. Hej S! Välkommen in på ny utlottning! :) /L

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag kan inte komma till din nya hemsida, det står att servern inte svarar :/

    SvaraRadera