24 nov. 2010

Kiisen tävlar och virkar på ;)


Hittade just en tävling hos Ozas Pysselverkstad som firar 1års-jubileum med bloggen, stort GRATTIS till henne! Klicka på bilden för att komma till tävlingen, den avslutas den 1 december.

Virkningen pågår för fullt här hemma, nu är snart allting klart till julklapparna. Bara en sak kvar att virka och ett litet inköp sen kan man pusta ut och invänta den stora dagen. Känns skönt att man har blivit klar såhär tidigt. Har dessutom 2 nya mönster på G, ska renskrivas och in på datorn bara (vilket förmodligen blir imorgon) och sen kan jag nog visa upp dem :D

Vill även påminna om en fantastisk tävling på en underbart vacker blogg, det finns fortfarande gott om tid att vara med så ta chansen att få hem lite lyx innan jul eller kanske kan det bli fina julklappar?

"Jag tävlar hos Love & be Proud -
om valfria smycken! Tävla du också!! "



1 kommentar:

  1. kul att göra egna mönster, har jag aldrig gjort, men när tid finnes ska jag nog knåpa ihop nåt jag med :) hoppas jag :)

    SvaraRadera