11 okt. 2009

Min virkhörna!


Tog till slut mig själv i kragen och fixade en lösning för mina garner. Tidigare hade jag dem blandat i olika plastpåsar stående lite där dom fick plats. Men nu har jag min egna lilla garnbutik i min virkhörna :D

Givetvis är de sorterade efter garnsort! Överst ligger pälsgarnerna, därefter garn av naturmaterial, tredje hyllan är för mina La Paloma-garner och sist hittar man övriga akyl-garner. I den vita lådan har jag lagt restgarner och filt-bitar. I kartongen på golvet finns mina tyger, trasremsor och stoppning :)

I väskorna och etuierna har jag delar som ska sys ihop, saxar, nålar, virknålar och annat smått och gått.
Och som ni ser så har jag mina ögon här :D Samt några blommor och hjärtan att pryda mina små vänner med! Ett paket ögon till är på väg från etsy 6060 (USA) hoppas de kommer snart!!

6 kommentarer:

  1. Gud vad fint! Jag borde också se till att lösa mitt garnproblem....fick två lådor i en ny liten bokhylla och en svart koffert i hallen....men det räcker inte.

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ordning du har på dina garner och tillbehör =) Önskar jag hade det också....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken ordning har du fixat! Du är Jätte duktig!

    SvaraRadera
  4. 6 år senare så inspirerar du mig! Vad internet är underbart som sparar allt. Att jag inte tänkt på detta själv! Det är ju hur snyggt som helst, fantastiskt fin ordning! Det blir en tripp till Ikea snart. Tack!

    SvaraRadera
  5. 6 år senare så inspirerar du mig! Vad internet är underbart som sparar allt. Att jag inte tänkt på detta själv! Det är ju hur snyggt som helst, fantastiskt fin ordning! Det blir en tripp till Ikea snart. Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skoj att du hittade hit och tack för kommentaren :) Lycka till!

      Radera