25 apr. 2011

Virka katter till hjärtebarnen!


Mitt hjärta smälter när jag läser om hjärtebarnen och det nya projektet hjärtekatten! Projektet går ut på att samla in virkade katter till barn med hjärtproblem. Mönstret till katten finns på deras blogg samt även en låång lista med garnbutiker som stödjer projektet genom att ge rabatt till de som virkar katter :)

Jag vill såklart vara med och hjälpa till! Hur kan man låta bli? All information du behöver för att komma igång hittar du på sidan, klicka på loggan här ovanför för att komma dit! Nu ska jag beställa garn så jag kan börja virka katter!



post signature

3 kommentarer:

  1. Hjärtekatts-chocken är över landet, som de skulle sagt på Aftonbladet ;-)

    SvaraRadera
  2. ja vilken grej .. med hjärtkatter ... följer med spänning hur de ska sluta !
    Som du hinner handarbeta mycke .
    Du är så duktig..
    Fina grejor du gör ..
    Ha det bäst .

    SvaraRadera
  3. verkligen jätte fin idé. har aldrig hört talas om hjärtekatter!
    min son har hlhs och av-commune och har gjort tre operationer där de gjort om hans hjärta till enkammare!!

    var kan man hitta sådana mönster? eller du säljer sådana också?

    mvh
    veronica (städ)

    SvaraRadera