9 feb. 2011

Jag blir så glad...

... av alla härliga mail jag får! Varje mail gör mödan värd att pilla ihop nya mönster :) Det är verkligen helt underbart!!

Duktiga Ingmarie mailade och visade upp sin vackra orkidé som hon virkat, tycker hennes ändringar på mitt mönster blev jättesnyggt. Istället för en krukväxt blev det en snittblomma och jag blir så glad över att jag inspirerat någon till något så fint. På hennes blogg hittar man bilden, gör ett besök vetja!

En annan duktig virkerska är Benita som virkat efter mitt trollmönster. Det har blivit en trollmor Katinka med bebis än så länge, vem vet kanske får hon en drömprins också? Gillar färgkombinationen på klänningen skarpt och håret blev superfint! Hälsa på Benita HÄR!

Jag kan fortfarande bli alldeles rörd och förundrad när jag ser andras verk från mina mönster, tänk att lilla jag har kunnat bidra med det! Det trodde jag aldrig när jag klurade ihop mitt första mönster som var på familjen monster :D Har hänt en hel del sen dess!

Kan avslöja att två mönster är på ingång med blomster-tema så håll utkik!


1 kommentar:

  1. Det är väl så att skapa, den duktige blir själv förvånad! Ha en härlig dag.

    SvaraRadera