19 nov. 2010

Tossor och garn



Hämtade ut mer paket på posten idag! Det ena kom från Garnboden - smycken & annat som skickat härligt merinoull-garn till mig. Garnet är helt nytt i deras sortiment och har inte ens hamnat på websidan till försäljning ännu. Det är underbart mjukt och härligt! Det måste bli något riktigt fint och mysigt till mig själv av det :) Fick dessutom 2 nystan Tilda :D



Det andra paketet innehöll en massa olika garner från Virkhörnan! Det är ett byte vi gjort och jag är supernöjd :) Har haft migrän nu under några dagar så hennes paket blev inte postat förrän idag, hoppas hon blir lika glad för sina garner som jag blev.




Har blivit en del virkat också, även om allt går i slow-motion när man har migrän :( Äldsta kusinen Emelie beställde två par tossor för ett par veckor sedan och de är nu klara! Hoppas hon blir nöjd med resultatet. Fick dock veta att hon helst inte ville ha rosa när det första paret redan var påbörjat så eventuellt får jag virka ett nytt par till henne, får se vad hon säger.

Snart är alla julklappar klara också! Hämtade mormors och pappas paket idag så nu är det bara 3 paket kvar att fixa klart och sen slå in alltihop :)

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger på dina nya garner :) Det blir nog något fint av hela alltet tror jag.

    Jättemysiga tossor också. Perfekt nu på vintern när det är kallt om fossingarna :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du blev nöjd! Nu ser jag ännu mer fram emot att få mitt garnpaket!

    SvaraRadera
  3. Va fina mina tossor blev! supernöjd! tack kusin!

    SvaraRadera
  4. va duktig och effektiv du är, alltid inspirerande. Finfina tofflor

    SvaraRadera