21 maj 2010

OP avklarad!

Är nu hemkommen efter operationen! Allt gick bra och jag har varit förvånansvärt pigg även om jag börjar känna mig lite dåsig nu. Man hittade en kraftig skada på brosket i knäleden och detta är nu åtgärdat genom en skrapning av broskytan :) Fick dessutom med mig Innohep (motverkar blodproppar) hem, så nu blir det sprutor i magen de närmsta 10 dagarna! Bra träning för en blivande sjuksyrra hehe!

Förhoppningen är att jag framöver ska ha betydligt mindre ont även om jag förmodligen aldrig kommer att bli riktigt bra i mitt knä. Troligtvis kommer jag att få göra kompletterande operationer längre fram men i nuläget skulle denna åtgärd räcka ansåg läkaren.

Nu får det bli en så lugn helg som det bara går för praktiken fortsätter igen på måndag! Hoppar fram lite småskakigt på kryckor under tiden :D

Tack för alla lyckönskningar inför operationen!

4 kommentarer:

  1. Bra det gick fint med operationen! Ha en skön helg, och virka mycket :-). Det skadar ju aldrig!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra! Hoppa försiktigt och vila mycket =) Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Skönt o höra att OP gick bra =)
    Ta det nu lugnt så att du blir bra fort!
    Ta hand om dig nu, vännen!
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  4. Låter jätte bra tjejen! =)
    Krya nu på dig och se upp för hålot i marken ;)

    SvaraRadera