18 maj 2010

Nytt samarbete på gång!

Först av allt vill jag tacka alla som kommenterat mitt förra inlägg! Värmer mer än ni kan ana att få läsa det ni skrivit. Så tusen tusen tack!

Några av mina favoriter hos Garnboden - smycken & annat!


Nu till det nya samarbetet! Det är Garnboden - smycken & annat som kontaktat mig och det är jag otroligt glad för. Mer om detta kommer senare när alla detaljer är fixade :) Gå gärna in på hemsidan, där finns massor av fina saker att titta på! Dessutom ligger butiken i ursköna Söderköping! Som jag saknar glassen som finns där på Smultronstället! Har ni aldrig varit där och har vägarna förbi så är det helt klart värt ett besök!



Dessutom har jag fått en underbar award ifrån Rita med bloggen Ritaz design! Tack snälla du! Eftersom denna award har cirkulerat runt ett tag så tänkte jag faktiskt låta bli att skicka den vidare. Brukar alltid annars vara så noga med det men ibland kan det bli lite tjatigt.



Sen har jag även hittat en ny hemsida att besöka :) Är du kattälskare också? Då ska du helt klart titta in hos Kattfamiljen! Där kan man även vinna en amigurumi just nu fylld med kattmynta :)

5 kommentarer:

  1. Värst va samarbeten du har. Roligt! Ska bli spännande att se vad du hittat på den här gången :-D

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad roligt. Och jag önskar dig all lycka med operationen och hoppas att du kommer må bra efteråt.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Va roligt att du gillar min sida, det glädjer mig :-) lägger till dig bland mina länkar också.

    Dina katter är jättesöta :-)

    Svarar på ditt mail senare idag.

    /Heidi

    SvaraRadera
  4. Grattis, Du vann på min blogg. Så snart kommer det ett paket till dig så kan du pärla en studentmössa
    grattis =o)

    SvaraRadera
  5. Hej!!! Här kommer en stor kram och en AWARD till dig!!!! :) Välkommen in!

    SvaraRadera