10 maj 2010

Bästa teminne utvalt!

Det blev faktiskt två minnen som valdes ut och författarna till dessa kommer att få varsin liten hemlis hemskickad på posten! Vinnarna är alltså utvalda av Te Frossa och har redan blivit presenterade på Te Frossa - bloggen men givetvis vill jag även visa upp vinnarminnena här! Vinnarna kontaktar Te Frossa och meddelar sina adresser! Stort GRATTIS till er båda!

Matilda G - Ett av minna roligaste te minnen måste ha utspelats i sommras då jag min mormor och mamma satt ute och drack te när min lilla get kom, då höll mamma på skämt fram sin kom och han tömde den, sedan ett par veckor senare hade hon glömt sin tekopp på en höbal när hon gått in och han hade fått syn på den så när jag kom låg han uppe på balen och sörplade te <3

Vanille - Mitt bästa téminne... Det kan nog inte begränsas till ett enda, då varje gång ett nytt tépaket öppnas så fylls jag av förväntan. Hela jag blir glad när jag hittar en ny spännande sort, och kan inte vänta tills jag kommer hem och får prova det!
Men om man ska välja ett téminne, så blir det nog när jag och en nära vän satt på terassen och drack ett rabarber/grädd-té. Det var på sommaren och det började skymma, sköna sommarbrisar drog förbi, vi satt där med filtar och varsin stor kopp té och bara pratade.
Helt underbart. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar