26 okt. 2009

Äntligen så vann jag!

Kan ni tro det? Av alla tävlingar jag varit med i så har jag nu vunnit min första vinst :D Jag vann ett av Saanis supersöta bokmärken och jag är så glad!!

Sen är det en hel del som tycker det skulle vara skoj att testvirka mina nya mönster, jättekul att intresset var så stort :) Det första mönstret som är klart för testvirkning är på mina monster som jag visat tidigare. Håller på att fixa till en liten webshop där det färdigtestade mönstret kommer att finnas sedan för de som vill göra egna monster :D Slumpade ut två testvirkare av de som anmält sitt intresse (Änglastina och Lady Night) och mailat mönstret till dem.

Fler mönster är på G så fler testvirkare kommer att behövas så småningom, så chansen finns fortfarande att vara först med att virka mina mönster :D

Vill även puffa lite för Amigurumi-bytet som jag anordnar på Amigurumi iFokus. Klicka på bilden till höger för att komma dit. Sista anmälningsdag 31 oktober! Alla får vara med, nybörjare som proffs. Virka efter eget mönster eller någon annans!

1 kommentar:

  1. Hej där! Testvirkning låter kul ju! Jag hoppas att det kan bli aktuellt för min del nån gång - det vore jättekul!
    Hälsningar Kat

    SvaraRadera