15 dec. 2011

Julen är här!

Har jobbat så mycket sista tiden att jag knappt hunnit märka att julen snart är här! Har inte ens julpyntat här hemma, dels för att jag inte riktigt orkar göra det på egen hand med min värk och dels för att min sambo är julhatare nr 1. Men så igår så började jag slå in julklappar och till det lyssnade jag förstås till julmusik så nu börjar känslan infinna sig :) Eftersom jag inte pyntat hemma så tänkte jag att då får paketen bli lite extra pyntade!

Tränar för fullt med kameran och försöker fota lite varje dag så att jag kan bli bättre så givetvis blev paketen fotade också. Har ni förresten sett att jag börjat blogga på min fotoblogg? Ta en titt vetja om ni vill se vad jag fokuserar linsen på :D  My Nikon and I  All kritik på mina bilder är varmt välkommet. Hämtade idag hem ett paket på posten med två böcker om fotografi! Det börjar bli riktigt skoj detta med fotandet!

Hoppas ni gillar mina foto på paketen!













4 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska paket!
    //jonna d

    SvaraRadera
  2. Dina paket är mega-snygga! För övrigt anser jag att julen har spårat ut för många år sedan. Istället för att glädjas åt hemgjorda omtänksamma gåvor är det tävling hur många fabrikstillverkade klappar man får + att det ska va en massa mat som inte går eller så får vissa gallsten...
    Näe, det var allt bra mycket förr!

    SvaraRadera
  3. Verkligen vackra paket, jag skulle inte kunna idas öppna de ... :)

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra paket! Vem vill inte hitta dem under granen?! God Jul!

    SvaraRadera