3 apr. 2011

Vinnare månadstävlingen!

Första månadstävlingen är avslutad och eftersom det var den första så bestämde jag mig för att dra TVÅ vinnare denna gång!

De två som hade turen denna månad var:


Ingmarie Turesson

Anki Karlsson


Stort grattis till er! Maila mig vilket mönster ni vill ha :D Glöm inte att delta i Aprils tävling. Man får en lott för varje bidrag man lämnar in och vinnaren dras i början på Maj! Så maila in bilder till mig på saker ni gjort från mina mönster (gratis eller till salu spelar ingen roll) innan den siste April för att vara med om chansen att vinna ett valfritt mönster. Alla bidrag visas upp i Galleri - Gallery. Läs mer om månadstävlingen!


Ni har väl inte missat PÅSKUPPROPET för utförsäkrade på facebook? Klicka på bannern här ovanför!


post signature

4 kommentarer:

  1. Grattis Anki! =)
    Då får man skicka in bidrag till nästa månad och hoppas att man har bättre tur då, för Anki verkar vinna lite överallt. Hehe

    SvaraRadera
  2. Men alltså kan de va sant att just jag vunnit ett mönster .. tjohooo.. så glad jag blev.
    Ska genast maila vilket mönster jag vill ha.
    Det här var ju superkul.
    Så klart GRATTIS till Anki med som vunnit .
    Ja kan man kalla det här för tur !
    Ha det bäst ...

    SvaraRadera
  3. Tack för mönster som jag just hämtat hem !
    Ska bli kul att virka dom när jag får tiden att räcka till, Är ju just nu lite mycke på gång.
    med.... www.kittygalan.se
    Ha det bäst

    SvaraRadera
  4. Grattis så mycket till IngMarie också..

    Ha det bra alla!

    SvaraRadera