13 feb. 2010

Tävlingen är avslutad och vinnarna är...

(Denna geisha virkades av en av mina testvirkare, Madelene Holgersson.)

Verkligen väldigt skoj att så många var med i tävlingen! Är så glad för all positiv respons som mina geishor har fått och det har verkligen ökat min motivation till att göra fler egna mönster och som ni ser har det redan kommit två nya mönster, dels Islandshästen och dels roboten Marvin! Dessutom har jag nya mönster på gång, 2 som bara ska skrivas ner från anteckningar på datorn och två som ännu bara finns i mitt lilla huvud :)

Så åter till tävlingen. Blev en massa lotter givetvis och jag skötte dragningen på gammaldags vis, *blunda, dra en lott från skålen osv...*

Vinnarna är...

1:a pris (geishamönster) - Camilla med bloggen: Camillas virkhörna
2:a pris (Islandshästmönster) - Emilia med bloggen: "Why keep to one project?"
3:dje pris (Marvinmönster) - Ida med bloggen: Helt virkad

Vinnarna har blivit meddelade via sina bloggar och så snart de mailat mig med deras mailadresser så kommer deras respektive mönster att mailas iväg!

För er som inte vann kan ni nu köpa Geishamönstret och mina andra mönster här via bloggen. Skicka ett mail till mig med er beställning så återkommer jag med betalningsinformationen :)

Återigen, tusen tack till alla som deltog och till alla värmande kommentarer om dessa fina flickor! Varje värmande ord är guld värda!

5 kommentarer:

  1. Tittar förbi med en kram på alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna , hoppas på tur nästa gång!!kram=)

    SvaraRadera
  3. Superkul att vinna - mailar min adress :)

    SvaraRadera
  4. Då får jag gratulera vinnarna!

    Fick geishorna några namn nu då? :-)

    SvaraRadera