12 jan. 2010

Fina tävlingar!

Eftersom jag varit lite nere ett tag tänkte jag pigga upp mig lite med att vinna fina priser ;) Lite önsketänkande där med tanke på att jag sällan vinner någonting, men det är nästan lika kul att bara vara med och visa upp de vackra vinsterna!


Hos Saannis kan man vinna hela fyra vinster utdelade till två lyckliga vinnare. Anledningen till tävling är det besöksrekord hon haft under 2009 drygt 115 700 besökare har hälsat på! Det är minsann en anledning att fira! Stort grattis till det Saannis! Klickar du på bilden kommer du direkt till tävlingen!



Fantastiskt duktiga Ida har bytt adress till sin blogg. Givetvis följer jag numera den nya bloggen, för jag vill inte missa hennes senaste mästerverk :) I samband med flytten har hon nu en tävling oxå! Ett vackert armband med matchande ring står på spel! Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen :)



Visst blir man sugen av denna vackra bild på muffins? Ännu bättre blir det i och med att man kan vinna dessa fina bakverk! Två paket med tre muffins i vardera kan man få chansen att få hem från bloggen I heart retro. Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen :)

Dessutom kan man nu vinna härliga virkade hjärtan hos Mimejd. Tyvärr lyckades jag inte få in deras bild här på bloggen men KLICKA HÄR för att komma till tävlingen!

Nu är det bara att hålla tummarna riktigt hårt och be en liten bön till tävlingsgudarna och hoppas att man vinner :D

3 kommentarer:

  1. Tänkte höra med dig. Jag har ett blommönster som jag har gjort själv och den är väl normalstor. Hur gör man för att få blomman ännu större så att den exempelvis hade kunnat passa in på ett virkarbete som är ca; 8-10cm brett?

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Jag har också en tävling med enkla men glammiga mobilfodral. Kanske kan det pigga upp i januarimörkret.

    mvh

    Åsa

    SvaraRadera
  3. Men ibland vinner du allt ;) Hoppas du mår bättre snart, Eiki kankse piggade upp något? Kram

    SvaraRadera