9 dec. 2009

Första hemlispaketet!


Idag kom den första hemlishälsningen med posten. Jag fick ett par underbara vantar krokade i ett härligt fluffigt och mjukt garn. Dessutom verkar min hemlis veta om att jag är en liten godisråtta för ett choklad fanns också i paketet! Tack så hemskt mycket för det fina paket jag fick, vantarna ville jag knappt ta av mig men jag kom fram till att det var ganska opraktiskt att ha dem på inomhus :P Blev såklart väldigt glad för paketet och nyfikenheten växer om vem som kan vara min hemlis... kanske får man en ledtråd i paket nr 2? ;)

2 kommentarer:

  1. tack för att du röstar :D niklas kommer bli glad :d

    allt bra då?

    SvaraRadera
  2. SHIT va snygga vantar!!! En systerpresent nu innan jul vill syster GÄRNA ha. Och så galen som jag är i vantar så *angel*

    ;) Kram

    SvaraRadera