7 sep. 2009

Två små grisar och en sjal!

Virkar på små grisar, tre ska dom bli till slut men har nu klart delar till två av dem. Inväntar leveransen på ögon innan de kan få bli klara! Så medan jag väntar har jag påbörjat ett annat projekt också :)



Kanske minns ni att jag fick ett vackert garnnystan av Cattis när jag var hos henne? Nu har jag börjat så smått att virka med detta. Tanken är att det ska bli en sjal, hoppas sjalen blir i lagom storlek innan garnet tar slut haha men det visar sig :D Garnet är helt otroligt mjukt och härligt att jobba i, trist att jag måste dra till skolan om typ 5 sekunder... hade hellre varit hemma och virkat >.< men men får väl packa med mig garnet, kanske kan jag virka lite på lunchrasten hihi.

2 kommentarer:

  1. Tar garnet slut finns det mer hos lilla mig att hämta.....massor köpte jag för x antal år sedan.....

    SvaraRadera
  2. Den tycker jag verkligen det kan stå Malin på!! Jag som älskar sjalar :) hehe. Kramar till dig

    SvaraRadera