9 maj 2011

I LOVE swaps!


Hämtade ett paket på posten idag och det var från min byteskompis! Är med i en grupp på ravelry som heter MA (monthly adventures) och varje månad är det ett nytt byte som man kan välja att vara med i. Denna månad var reglerna att inget garnrelaterat fick vara med och allting skulle gå i personens favoritfärg. Maxgränsen var 15 USD (ca 90 kr). Jag har en känsla av att min byteskompis inte höll sig till maxvärdet på paketet :D

Blev såklart superglad för mitt paket som innehöll betydligt mer än jag väntat mig! Godis, choklad, mönster, lera, te, pennor och mycket mer! Tusen och åter tusen tack till Barabara i USA.



Har fixat klart en beställning som jag passade på att posta idag när jag hämtade mitt paket. Det ska bli en födelsedagspresent till en (förhoppningsvis) nöjd sambo. Hoppas såklart även att beställaren blir nöjd med resultatet! Mönstren är köpta från etsy och är riktigt fina och välgjorda. Kan helt klart rekommendera dem båda.




Har också hunnit sytt en del! 4 tygpåsar har det blivit,2 rosa och 2 blå. 1 blå väska fick åka till Kanada till min byteskompis, de två rosa fick mamma med sig hem idag och den sista blå väskan behåller jag själv. Den lilla behållaren i svart med dödskallar ska hem till lillasyster och innehålla hundpåsar.


Håller samtidigt på med 2 hjärtekatter till hjärtopererade barn samt ett jättestort projekt som jag tyvärr inte har tillåtelse att berätta om ännu. Så fort jag får klartecken så kommer det även på bloggen :) Men nu är det dags att fatta virknålen igen!

post signature

5 kommentarer:

  1. Ojojoj så mycket pyssel! Jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar så jag hann med att pyssla mer jag också ;)

    SvaraRadera
  2. Pfju ... så mkt du håller på med! :)

    SvaraRadera
  3. wow vilket paket!
    och vilka söta små dockor du har gjort :)

    SvaraRadera
  4. Ojoj vad flitig du är!! Förstår att du passar på mellan skoven ..Det gör jag med..Håller på att bli bättre just nu så snart är jag ikapp din energi!! hehe förhoppningsvis!Har du nåt mönster på tygpåsarna? de hade vart praktiska matkassar bl a..kram kram =)

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt paket du har fått ;)
    Och vilket härlig blogg du har!
    Kul att hitta likasinnade som gillar att pyssla och älskar katter ;)

    Kram Marina

    SvaraRadera