1 feb. 2011

Bloggen förändras

Ni kanske märker att det händer lite nytt här på bloggen! Vill försöka underlätta för er att hitta det ni letar efter och göra bloggen mer lättläst. Så har lagt till en del nya sidor istället för att samla allt längs med sidorna. Titta gärna in på sidorna och säg vad ni tycker! Har lite kvar att göra innan jag är nöjd men nu är det dags att hoppa i säng. Fortsätter förändringsarbetet imorgon.

Vill tacka för alla stöttande kommentarer kring hela tradera-affären! Känns oerhört skönt att veta att man har ert stöd i detta. Jag jobbar vidare med tradera, har även mailat konsumentverket och imorgon ska jag göra en polisanmälan. Återkommer med vad som händer :)



4 kommentarer:

  1. jag mailade traderasäljaren oxå hahaha får se om jag får något svar

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Vart är gilla knappen? :) Det här är så bra!!!

    SvaraRadera
  3. När jag surfade runt på tradera upptäckte jag att ulliga gulliga saker har råkat ut för samma sak. Någon säljer en tidningssida med hennes mönster på virkad mus! Jag anmälde säljaren och mailade ulliga gulliga saker.
    Om man söker på virka på tradera så upptäcker man att 90% är tidningsurklipp. SUCK.

    SvaraRadera
  4. Klart man stödjer dig, hoppas det händer något som avskräcker andra!
    (Jag skall titta runt i din nya blogg)

    SvaraRadera