22 okt. 2010

Deppig kiise tävlar!

Känner mig ganska vissen och nere. Haft feber och är genomförkyld sen en vecka tillbaka och stressen med skolan tar knäcken på mig. Hade det inte varit för min virkning hade nog männen med de vita rockarna fått låsa in mig för länge sen!

Men istället för att tråka ut er med trista detaljer så tänkte jag tipsa om lite tävlingar som jag är med i. Kanske har jag sån tur att jag kan pigga upp mig lite med en trevligt vinst? Klicka på bilderna för att komma till respektive tävling!




Timote har utlottning av vacker tyg! Avslutas den 31/10





Man kan vinna en symaskin hos Symaskineriet!
Det skulle jag verkligen behöva en.






Hos E-zignz kan man vinna både garn och hemligt paket! Avslutas den 8/11




Hos Par i stickor kan man vinna ett hemligt paket! Avslutas den 31/10



Virka amigurumi firar 50.000 besökare!!! Avslutas den 31/10



Hos Stickfantasi kan man vinna en bok! Avslutas den 31/10





2 kommentarer:

  1. Tack för att du vill vara med i min tävling jag läser alltid din blogg

    SvaraRadera
  2. Kära dig, hoppas att det vänder snart. Snart skruvar vi fram klockan och det blir ljusare på morgonen. Har lärt av livet att inte jämföra sig med andra, utan utgå från hur man själv mår. Trevlig helg!

    SvaraRadera