16 dec. 2009

Tomt...

Det blir lite tomt på bloggen såhär i juletid, då många klappar ska göras men tro inte att jag är inaktiv för det! Följer alla bloggar som vanligt och kollar era kommentarer, samtidigt som både virknål och stickor går varma :)

Ett litet byta såhär innan jul har jag oxå hunnit med. Det har virkats luvnissar och torgvantar i utbyte mot ett vackert halsband! Idag blev den sista nissen klar så nu ska det bara packas ihop och skickas iväg.

Syrran ringde igår och undrade om hon och pojkvännen fick komma o hälsa på under fredagen, givetvis får hon det. Alltid skoj när hon kommer hit! Dessutom har hon nu kommit fram till att hon oxå vill ha ett par torgvantar, trots att hon envist sagt nej innan när jag velat göra ett par till henne. Såklart hon vill ha dem nu på en gång när man har som mest att göra, men vem kan säga nej? Tur för henne att jag inte kunde sova inatt heller, för idag gjorde jag dom klara... schh säg inget ;) Måste säga att de blev otroligt fina! Bilder kommer när hon fått dem på fredag :)

3 kommentarer:

  1. Håller med dig, i dessa tider hinner man inte skriva så mycket. Men det är väl lika för alla.
    Du verkar ha varit riktigt flitig =)
    Ha en bra dag!
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  2. kul att du är med och tävlar igen! :)

    SvaraRadera
  3. JAA!! Du hann färdigt. (Men jag säger inte det högt ;) :P ) Väntar med hög förväntar. Det kommer vara underbart fina :) Det är allt du gör. Ses imorgon syster min

    SvaraRadera