2 dec. 2009

Tävling hos Pysselkiisen!

Nu är det dags för den första
sponsrade
tävlingen hos Pysselkiisen!

Detta är en fantastisk tävling som ni inte får missa!


By hands är en underbar webaffär med ett stort utbud av varor med hög kvalité! Nu kan ni som läser min blogg ta chansen att vinna fina priser därifrån!


Det knitkit som du kan vinna finns inte ens i butik ännu, så bli den första att få hem det! Knitkitet består av garn samt mönster till en lättstickad mössa i snygg design! Garnet till mössan är svart merinoull av märket Easy. Easy är ett otroligt lättstickat garn i 100% Merinoull. Ullen är finkrusig med tunna fibrer som ger ett mycket mjukt och elastiskt garn med matt yta. Tillverkaren av garnet garanterar att merinofåren ej blivit utsatta för mulesing. Nystan á 50g = ca 51 m. 12 m på stickor 8 = 10 cm. Från Sandnes garn i Norge.


Sammanlagt blir det fyra lyckliga vinnare:

1:a pris – Presentkort värt 100:-

2:a pris – Knitkit med mönster och garn till en vacker och lättstickad mössa! (värde ca 90 kr)

3:dje pris – Presentkort värt 75:-

4:e pris – Presentkort värt 50:-


Reglera är enkla:


1 lott – Gå in på By hands… och titta igenom deras sortiment. Berätta sedan i en kommentar till detta inlägg om vad du skulle köpa om du vann!

2 lotter – Länka till tävlingen samt till By hands med bilden ovan på din blogg och berätta om tävlingen. Bifoga länk som bekräftar detta i din kommentar!

Du som inte har någon blogg kan få två lotter genom att maila 5 vänner och berätta om tävlingen. Skicka en kopia på mailet till mig som bekräftar detta!

3 lotter – Bli en följare av min blogg samt anmäl dig till By hands nyhetsbrev!


Skriv även i kommentaren hur många lotter du får.

Tävlingen avslutas lördag den 12 december kl. 23.59. Vinnare presenteras här på bloggen under söndagen och kontaktas även via mail (så glöm inte ange mail om detta inte syns tydligt på er blogg)



Lycka till nu allihop!



37 kommentarer:

  1. Jag skulle köpa strumpstickor och passande garn om jag vann. =)
    Jag har tre lotter.
    http://crochetta.blogspot.com/2009/12/jag-ar-tavlingsberoende.html

    SvaraRadera
  2. Jag är absolut med sötnos=)
    Jag skulle nog köpa:
    http://www.byhands.se/visa_produkt.asp?t=I+Knit+Because+I+Care&id=795&lang=sv

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med i tävlingen. Jag skulle köpa http://www.byhands.se/visa_produkt.asp?t=Tunika+till+allt&id=805&lang=sv

    Jag har 3 lotter

    SvaraRadera
  4. Spännande! Självklart vill även jag vara med. 2 lotter: Har länkat hit till tävlingen och till Byhands på sidomenyn på min blogg.
    Jag skulle nog välja en ergonomisk virknål, för det har jag varit intresserad av ett bra tag, plus låsbara stickmarkörer som jag har stort behov av :)

    midnattsbarnet@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och har länkat här

    http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/12/tavla-om-presentkort-och-knitkit.html

    skulle lägga till pengar och köpa boken
    KNITTED BY ME till min mamma som älskar att sticka. Tror hon skulle bli glad för den.=)

    Tar två lotter

    SvaraRadera
  6. Jag vill naturligtvis vara med.Skulle köpa ergonomisk virknål.
    Jag har 3 lotter, följer dej och har reg. på nyhetsbrev.

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med har 2 lotter jag vill vinna mönster till virkad box

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med och har länkat till din och Byhands sida via min blogg: http://luxurybyme.bloggproffs.se/2009/12/03/tips-pa-tavling/.
    Om jag vann skulle jag köpa ett virkpaket från Frosta: http://www.byhands.se/visa_produkt.asp?t=Korg&id=766&lang=sv
    (Om jag fick önska skulle jag vilja se lite mer spännande garner i shoppen, bara ett litet tips :-)
    Jag har lagt till prenumeration på både din blogg och Byhands nyhetsbrev, så sammanlagt har jag 3 lotter! Spännande!

    SvaraRadera
  9. Oooh Vad kul!!
    Jag skulle köpa varvmarkörer och den ergonomiska virknålen. :D

    Jag har fått ihop 3 lotter. http://frokenfridhs.blogspot.com/2009/12/pysselkiisen-har-tavling.html Följer din blogg och har anmält mig till By Hands nyhetsbrev :P

    SvaraRadera
  10. Hej!! Klart jag oxå e med ,har länkat till mina sidoinlägg så kan inte länka den till denna kommentaren,lr kan man?iaf vet jag inte hur man gör det ,men du följer mej ju så det ser du när du kikar in till Mej ,så 2 lotter till mej,tack!
    Skulle jag vinna så hade jag köpt Mössor-boken,kram på dej !=)

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Klart det va ok att du lånade min bild! Jättefint ju, poäng till dej! (Du ligger bra till!! Fortsätt så!) Ska kolla in din tävling i kväll, nu ska jag ut å handla. kran

    SvaraRadera
  12. Jag vill också vara med och tävla!
    Jag skulle absolut köpa ett virkpaket från Frosta och boken "Knitted by Me"
    Jag har blivit följare av din blogg samt anmält mig för nyhetsbrev hos "By Hands" så jag har 3 lotter :-)
    Jippie!

    SvaraRadera
  13. Klart jag vill va me´!
    Jag vill vinna bambugarn, eftersom jag aldrig stickat i det.
    Jag har 3 lotter
    http://skraddardotter.blogspot.com/2009/12/tavling-igen.html

    SvaraRadera
  14. Förresten ,var det inte sista dagen att skicka amigurumis den sista nov? Jag har inte fått mitt paket ännu..kram =)

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och tar två lotter med den här länken:

    http://evamar.blogg.se/2009/december/presentkort-mm-12-december.html

    Tycker stick- och virkpaket är fiffigt och skulle välja Basker och Pulsvärmare eller virkpaketet med en väska!

    SvaraRadera
  16. Självklart vill jag vara med och tävla! :) Om jag vann skulle jag välja ett paket med 10 mini-nystan, det var så härliga färger och skulle passa perfekt till så små amigurumis, och så skulle jag nog kanske välja en ergonomisk virknål också, har länge funderat på en sån! :) Två lotter har jag ju fixat ihop, jag har länkat här: http://elsa-e.blogspot.com/ // Kramar Elsa

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag är gärna med :) Tar 2 lotter. Länken: http://caritatavlar.blogg.se/2009/december/presentkort.html.

    Om jag vann skulle jag nog köpa några stickor, jag brukar låna mammas jämt, kan vara kul att ha egna... Och lite garn kanske! :)

    Ha det gött! /Carita. turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  18. Jag har tipsat om din utlottning här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/december/vinn-presentkort-1.html

    SvaraRadera
  19. Jag skulle nog kopa deras palmseed knappar om jag vann, har en del koftor jag skulle vilja spiffa upp lite med nya fina knappar :)
    maria.bmast@gmail.com

    1 lott :)

    SvaraRadera
  20. Jag är med och tävlar och har två lotter, jag har länkat på min blogg. Om jag vinner köper jag ergonomiska virknålar och/eller delbetalar något från Frosta design, den lilla mattan var ju urgullig!

    SvaraRadera
  21. om jag vinner skulle jag köpa knitkitet så att jag kan göra förvaring till virk- och sticknålar.

    lenahansson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag skulle nog köpa feminist vantarna till min syster =) de skulle hon nog gilla, Sen kanske en mössa till mig, de va ju så fina! =)

    SvaraRadera
  23. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Har länkat på min blogg och får alltså två lotter. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  24. Jag skulle köpa det ekologiska ullgarnet. Jag älskar att sticka i ull.
    Jag har anmält mig till deras nyhetsbrev och som prenumerant på din blogg. Men har tyvärr ingen blogg själv. Blir det 2 eller 3 lotter?
    tessan.scilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag skulle köpa garnet Fön, det lät spännande. Och så skulle jag virka en sjal.

    En lott för mig! Ha en fin 2:a advent!

    SvaraRadera
  26. Jag länkar på in blogg så jag har två lotter. Om jag skulle vinna så blev det ergonomiska virknålar.

    SvaraRadera
  27. Vad kul att du är med och gissar i min julkalender! Kan ju säga att du ligger bra till =) Hoppas du har en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  28. Du har väl inte missat Bagerskans julkalender?
    Fylld med recept, tävlingar och julpyssel...!

    www.bagerskan.se

    Kram Karin

    SvaraRadera
  29. hej hej. jag gillar produkten Varvräknare. man vill ju kanske kolla på tv samtidigt som man stickar och då är det svårt att hålla reda på hur många varv man stickat samtidigt. :) martina_holst@hotmail.com.
    en lott

    SvaraRadera
  30. Jag skulle prova en garnhållare, det kanske kan hjälpa mig som tvåfärgs-nybörjare? Och så något av de coola knapparna, så en lott till mig.

    SvaraRadera
  31. Jag skulle köpa boken Virka läskigt söta figurer!
    Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/12/by-hands-1212.html

    2 lotter blir det till mig!

    SvaraRadera
  32. Nu är vinnaren i "Veckans blogg" utsedd. Titta gärna in och se vem som vann...

    http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/12/veckans-blogg-ar.html

    Ha det bäst!

    Kram

    SvaraRadera
  33. Hej! Du deltog i en tävling hos mig där man kunde vinna ett armband med valfri text, tävlingen är avslutad nu och jag lottade fram en vinnare men tyvärr blev det inte du, MEN du har ändå en chans att vinna ett, har valt ut 12 stycken jag tyckte hade extra bra ord/meningar och du är en av dem! Det enda som krävs för att du ska vinna är att du får flest röster, så skicka dina läsare hit http://heyli.blogg.se/2009/december/rosta-pa-din-favorit.html för att rösta på dig nu om du vill vinna! Lycka till!

    SvaraRadera
  34. Jag skulle köpa bambugarn för det är såå mjukt och härligt att sticka i och att sen använda så klart.

    SvaraRadera
  35. Åh, jag skulle välja den oerhört söta "VooDolls Edge" - att ge bort till en kompis som en påminnelse om att kämpa och stå för det hon tror på. Hon har haft det lite tufft på sistone, så en sådan present skulle verkligen tjäna som lite uppmuntran :)

    Blogglänk: http://tovis88.wordpress.com/2009/12/07/258/
    Prenumererar även på nyhetsbrev och Bloglovin'.

    Håller tummarna!
    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  36. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja köpa en Voodolls "Edge"! =)

    Har blivit följare av din blogg och har anmält mig till By hands nyhetsbrev!

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-fina-priser-fran-by-hands.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  37. Jag skulle använda presentkortet som en del av betalningen till boken "Knitted by me".

    SvaraRadera