25 sep. 2009

Garn och choklad!


Som jag har längtat efter detta byte! På sticka-mera har man nu dragit igång ännu ett byte och för första gången ska jag vara med :) Detta byte är garn och choklad, vad kan vara bättre? Är så spänd och glad över att få delta, blir precis som att vänta in jultomten innan man får sitt paket jue ;) Det är tack vare att CSN ÄNTLIGEN fått tummarn loss (och beslutat att även min sambo ska få lite slantar för sitt hårda pluggande) som jag kan delta denna gång. Så från att jag igår ville göra otäcka saker mot folk på CSN är jag idag något mer vänligt inställd hihi. Klicka på bilden och anmäl dig du med!!

På något magiskt vis gick min värk ner drastigt på skalan (från 8 till ca 3) efter beskedet från CSN och jag har hunnit komma en bit på vägen med mina lemmings. Bara lite accessoarer och sy ihop kvar nu :) Får se om jag hinner bli klar imorgon, är värknivån fortfarande låg ska jag försöka diska lite också :D

2 kommentarer:

  1. thihi så bra det blev med staplarna=)
    så rigt att se vad andra har för projekt på gång med. nu ska jag ika in bytet!
    bloggen har blivit jättefin nu!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag hittade din blogg av en slump och jag måste säga att jag är grymt impad av dina fina kreationer! Vilken inspiration! Jag tycker själv det är kul att pyssla men kan inte virka, men det vore kul att lära sig! Lycka till med alla projekt!

    SvaraRadera