9 aug. 2009

Skräphög+cityakuten=nya vänner!


Själva monteringen av mina små alster är oftast det jag tycker är drygast, vilket innebär att jag nästan alltid har en hög delar liggandes medan jag börjar virka på något nytt. Igår tog jag tag i högen jag hade och tillsammans med gamla avsnitt av cityakuten blev resultatet så här. Hello Kitty devil var riktigt rolig att göra även om jag inte fick huvan att sitta riktigt som jag ville, men men man kan väl inte få som man vill alltid. Mönstret till henne finns här. Det är lillasyster som beställt henne så hon lär nog inte bo kvar hos mig särskilt länge haha.

Katten och sköldis är också beställningar, att jag bär med mig Mia Bengtssons bok överallt medför en del extra arbete för mig hehe. Fast utan släkt och vänner som adopterar de små amigurimisarna hade jag snart haft en hel bokhylla full av dem istället för "bara" ett hyllplan som det är nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar